LACUL VACARESTI

Saptamana trecuta am fost la Eco- anuala arhitecturii si l-am cunoscut pe Adrian Atanasiu. Afland ca lucrez la viziunea pentru parcul natural Vacaresti, Adrian imi propune sa facem in digul de beton niste locuinte de tip ECODROM. Adrian spune ca sunt ca niste bordeie, insa sunt foarte confortabile. Asa ca nu ma voi mira daca va voi auzi in curand ca vreti bordei..Ecodrom cu vedere la parcul Vacaresti!
Vom putea folosi aceste interioare pentru a crea restaurante, compartimente administrative si chiar locuinte sociale. Evident, la inceput vor fi cateva proiecte pilot, insa pe masura (si daca) ele se vor dovedi solutii eficiente, vom face si mai multe. Adrian imi sugereaza ca daca proprietarii vor ramane… proprietari in Lacul Vacaresti, ei vor putea fi implicati in procesal de administrare al parcului natural.
Ca solutie tehnica, Adrian Atanasiu imi sugereaza sa lucram cu ONG-ul pentru a face aceste locuinte si pentru a…

View original post 813 more words

Leave a Reply

